SSブログ

宅建 一発合格 予想合格ライン動きました! [ビジネス]

今日、宅建試験の予想合格ラインが動きました。

各スクールの予想合格ラインは

35点が32個、36点が36個となっています。

「合格発表まであと1カ月なので気にするな」

と言う方がいますが、合格したい気持ちが

強ければ強いほど気になってしまいます。

私が受験した時のスクールの予想合格ラインは

34点でしたが合格発表では

プラス1点の35点でした。

ちなみに当時の私の自己採点は38点でした。

予想合格ラインよりも4点も上だったのですが

それでも、とても気になりました。

合格発表まで何が起こるか分からないので

しょがないと思います。

これも良い経験になりますので

楽しみながら行きましょう。

2020年にチャレンジする方も宅建試験後

合格発表までの流れを見ておくと何点で合格

するのが良いのか?

目標の立て方の勉強になります。


★スマホアプリを活用しよう。

E2986027-4745-40DD-B39C-912D0CD5911F.jpeg


nice!(0)  コメント(2) 

nice! 0

コメント 2

Spencer

Incredible! This blog looks just like my old one!
It's on a entirely different subject but it has pretty much the same page layout and design. Wonderful choice of colors!

It’s perfect time to make some plans for
the longer term and it’s time to be happy. I have read this put
up and if I may I desire to suggest you some interesting issues or suggestions.

Perhaps you can write subsequent articles regarding this article.
I wish to learn more things approximately it! There is definately a lot to find out about this topic.

I really like all the points you made. http://alexa.com
by Spencer (2019-11-15 13:41) 

Emilio

My brother suggested I might like thi web site. He was once entirely right.
This put upp actually made myy day. Youu cann'tconsider simply
how so much time Ihad spent for this information! Thank you!

Máy đánh bạc trực tuyến website Sòng bạc chơi miễn phí mà không
cần đăng ký
by Emilio (2021-08-16 11:38) 

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。